fredag 17 oktober 2008

Fredag!

Nu sitter jag på Vretas med Robert (Robins far) och kollar på Idol, som slutade nyss xD haha
Har hjälpt honom att städa hans lägenhet, allt från att sopa till att torka golven, det är inte världens roligaste grej att göra på en fredagkväll. Men det är kul att kunna hjälpa till, även om det är tråkigt.

Blev inga kakor idag heller :(
Efter skolan som slutade 15.00 så gick jag, Alex och Jessica ner på stan, för jag skulle hitta en present till Robin och jag hittade en liten sak tillslut :)
Sen åkte jag till Brynäs zoo för att köpa råttmat, dom måste juh också få äta :p hehe
När jag kom hem så kollade jag lite på tv, städade lite grann, inte storstädning men jag har plockat upp och dammsugit.

Gick sen till Vretas för att hjälpa till där istället, tyckte att det va viktigare än lägenheten. Han har inte fått ha sin lägenhet riktigt som han vill, men nu är det på god väg till vad han vill ha :)

Sitter och väntar på att Robin ska komma hem med folket från Umeå, ska nog sitta och snacka lite och sen ska vi nog hem och sova. Det är juh kalas imon! :D

Puss på er alla!

Inga kommentarer: