onsdag 24 december 2008

Fortsättning av dagen.

Nu så lider det mot kvällen igen. Vi har öppnat julklappar och kramats mycket, jag har fått väldigt många kramar av Alex iaf, han blev så glad för varje klapp så han var tvungen att kramas :P hehe
Marcus och Alex fick Xbox 360 och 4 spel, så efter att dom hade öppnat de så hoppade dom omkring och var hur glada som helst :)
Jag och Robin fick några julklappar oxå. tillsammans så vi fick:
Två ljuslyktor, ballongvispoch ljus och ljushållare.
Jag fick:
Ett par svarta byxor, En grå kappa, Strumpor.
Robin fick:
Massor med choklad, Två bilmuggar som man kan drick kaffe i och värma med ciggarettuttaget, Två muggar och en nyckelring.
Vi kommer att få några imorgon och sen när vi kommer tillbaka till Gävle.
Imorgon så kommer min kära bror och hans tjej hit och ska umgås :)

Just nu så sitter vi och kollar på Grease och pratar lite :)
Jag har haft en riktigt trevlig dag och jag tror att vi kommer att ha det trevligt imorgon med :)

Nu ska jag kanske vara lite mer social och prata lite mer med alla andra, vi ses och hörs lite senare.

Puss och kram

Inga kommentarer: