fredag 19 december 2008

Jullov

Idag så blir det jullov! :D Äntligen! Har tröttnat på skolan ovh vill bara sova hela tiden. Ska åka till skolan vid 9 så att jag kommer till skolan då avslutningen är. Lycka till tjejer!!

Idag så bär det av ner till VGA igen, det blir julafton där och nyår här uppe i Gävle :) Ska bli skönt att bara ta det lungt och umgås, det blir en stor julhandling med mamma och Robin i morgon, måste juh ha allt som vi ska äta på onsdag :D Längtar till julmaten! Är hungrig nu, ska kanske ta en macka men jag orkar inte gå till köket, det är juh så långt menar jag xD haha Nä, fan jag måste gå och göra mig en macka. Det blev en macka med kaviar på och ett glas mjölk, gud vad jag är bra på att äta frukost! NOT! Vill äta gröt!

Kissarna är på lite busigt humör, men förhoppningsvis så kommer dom vara lugna när vi ska åka bil. Mamma och pappa kommer bli kära i katterna, för dom är hur gulliga som helst! :D
Nä nu ska jag plugga på det sista som jag har att lämna in och sen ska jag åka.
Vi hörs senare :)
Kramar

Inga kommentarer: