måndag 22 december 2008

Måndag

Är trött, vaknade för ca 30min sen av att Robin gick upp ur sängen och att Alanis attackerade mig med att spinna i ansiktet på mig. Så det vfar bara att gå upp och klä på sig.
Så nu sitter jag här och ska skriva lite.

Katterna trivs väldigt bra här tror jag, dom springer runt i huset och leker och springer benen av sig. Måns och Skrutten (Mammas och pappas katter) är fortfarande nyfikna och undrar vad det är vi har släpat in i huset, men dom kommer att vänja sig, för vi ska stanna ett litet tag till.

Idag så ska jag handla med Robin, för han ska göra laxaladåb, så allt som ska vara i måste handlas in. Sen kanske vi ska göra lussebullar, så får se om vi inhandlar ingridienser till det med. Sedan ska hela familjen storstäda hela huset så att det blir rent och fint till julen :) Det är mycket att städa, men det blir nog klart ganska så snabbt om alla hjälper till och ingen latar sig.
Sedan på kvällen så ska jag till Malin och Marika på tjejkväll, det ska bli jätteroligt att träffa dom i min gamla klass igen!

Inga kommentarer: