fredag 2 januari 2009

Fredag

Idag är det fredag, tror jag, visst är det fredag? Måste kolla.. Jo de är fredag idag, då vet jag :)

Jag sitter hemma hos Robins far och kollar på hockey just nu, vet inte riktigt vad vi ska kolla på egentligen, jag lyssnar mest bara. Alla andra sitter och pratar om lite allt möjligt, men nu pratade de om att Ful (Sandras rosa flodhäst) ramlade på golvet och om att han matvägrar och är tjock :p hehe Hinner inte med på vad alla säger :P haha

Alla här är sjuka, eller förkylda. Therese är frisk och jag har bara lite ont i halsen och snuva ibland, men annars så mår jag nog bra tror jag.

Jag är trött, hem och sova. Vad härligt de låter att bara lägga sig i sängen och mysa med min underbara älskling!
Vill kela med katterna med, dom är helt underbara! Felix är våran 6månaders kisse, Alanis är våran 5 månaders kisse och Tyra som är våran 4 månaders kisse och förmodligen våran sista just för tillfället, för det är knappt att vi kan ha alla de djuren som vi har hemma nu. För det är 3 katter, 3 ökenråttor och 2 dumboråtter.

Pärlan, våran äldsta och första ökenråtta hade tappat svansen. Vi vet inte när hon har gjort de, men vi såg det idag. Vi brukar inte se dom så ofta på dagarna för att dom har ett helt akvarium fullt med spån för sig själva. Men jag tog upp henne och tvättade med kokat vatten, det började blöda väldigt mycket så jag antar att det var lite bra att jag tvättade av hennes svans.

Men nu ska jag sluta skriva, för det är Sagan om kungens återkomst på tvn plus att jag har börjat tröttna lite på att skriva.

Kramar på er alla!

Inga kommentarer: