torsdag 8 januari 2009

Torsdag

Detta inlägg skrev jag i skolan:

Klockan är nu 12.58 och jag börjar inte fören 14.10, så jag kan lika väl skriva ett litet blogginlägg. Jag får skriva in det här på bloggen när jag kommer hem, för jag tog inte dem mig datorn idag och alla stationära här är upptagna, så jag får nöja mig med att skriva på papper. Lite jobbigt att skriva är det alltid, men jag offrar mig för min blogg xD haha


Igår var jag som sagt hos tandläkaren och jag hade rätt, det var inflammation som jag hade vid visdomstanden, ska troligtvis ta bort den. Ska tillbaka imorgon för att ta kort och sen få reda på vad som kommer att hända sen.

Idag så började skolan igen, den började väl inte så jättebra. När jag kom in i skolan så gick jag förbi en kille i klassen som gav mig ett papper och sa att ingen i klassen har fått sina APUpengar pågrund av mig, för att jag tydligen inte hade skrivit på nått papper om banknummer och sånt skit.
Men jag har redag gett läraren mitt banknummer och allt, och redan då frågade jag om det var något mer som skulle skrivas på, men det var tydligen inte de. Så nu ca 3 veckor senare så säger hon att det är något mer som ska skrivas på. Blir tokig på lärarna, dom vet inte vad dom säger till någon!

Katterna hemma mår jättebra! Dom saknar nog mjukmat lite, för det har dom inte fått sen vi var nere i Vårgårda. Något som jag har märkt är att Alanis är helt galen i julskinka och vanlig skinka, hon älskar det! Hon bokstavligt hoppar på mig bara för att få smaka en liten bit xD haha

Nu känns det som att jag skriver, skriver och skriver bara för att ha något att skriva, så nu tänker jag sluta med det.

Vi hörs
Kramar på er!

Inga kommentarer: