tisdag 24 februari 2009

Ett tag sen

Ja nu var det ett tag sen jag skrev, men jag har en bra anledning. Har flyttat och bor i Andersberg nu och där finns det inget internet och trådlösa från någon annan går inte att sno.
Det har hänt ganska så mycket sen jag skrev sist.
Dels så har jag och Robin flyttat hela helgen och försökt att få upp så mycket grejer som möjligt,l men det har inte gått så bra, för det står fortfrande massor av kartonger på golvet i köket, vardagsrummet, hallen och sovrummet. Men snart så ska alla kartongerna bort så att man kan gå i lägenheten.

Igår så började inte dagen alls bra, då hittade vi Alanis som gick omkring med Tjofsan (ökenråttan) i munnen. Så nu har vi bara 2ökenråttor :( Alanis gick stolt därifrån och tyckte att hon hade gjort något bra och undrade varför vi skrek åt henne ist för att tycka att hon var duktig.

Jag hoppas att vi får internet snart för det är jobbigt att inte ha de, man kan inte snacka med sina kompisar.
Men nu ska jag dra, måste jobba lite.

Tudels^^

1 kommentar:

Therese sa...

Fy vilken hemsk dag din lilla stackare :(