lördag 7 februari 2009

Sent

Nu är klockan mycket och jag är fortfarande vaken, coolt va? :p hehe

Var på Brynäs zoo och hjälpte till där idag, det va riktigt kul att vara där igen, och jag minndes allt som jag hade lärt mig. Jag tror till och med att jag kunnde kassam bättre idag än va jag gjorde då jag hade APU :p hehe
När jag skulle hem så fick jag 4 Kg kattmat, alltid bra att ha :)

Jag kom hem och då var det bara att sopa lite här och där, för det skulle komma en tjej och kolla på lägenheten. Hon gillade den och ville ha den :) Om jag och Robin flyttar innan 1 April så att lägenheten är tom då, så skulle vi betala halva hyran var, så att både hon och vi skulle slippa dubbelhyra :) Tyckte jag var en bra ideé. Så förhoppningsvis så får vi flytta till den nya lägenheten snart :D

Ibland så är det inte roligt att ha katter, speciellt inte i en sån här liten lägenhet som vi har, för FYFAN va de stinker när dom är i lådan och skiter! Men jag står ut med allt ja, för jag älskar mina katter :D

Inga kommentarer: