onsdag 4 februari 2009

Trött

Jag är så jävla trött!! Harr knappt fått en blund i ögonen.
Har bara legat och funderat på de Robin sa igår. Vill verkligen inte de!
Vill att han och jag ska flytta till våran nya lägenhet!
Jag som precis har vant mig och fått kompisar.
Hoppas att han väljer rätt sak. Vi skulle prata om de när han kommer hem igen.

Men idag så är det onsdag och ännu en skoldag, är så trött på de nu, bara massa plugg, plugg och plugg! Vill vara hemma idag och ta de lungt för en gångsskull, men då skulle jag missa hur mycket som helst.
Man har inte tid att vara sjuk eller vara hemma.

Måste snart välja till inviduella valet till 3:an med, vet egentligen inte vad jag vill göra då. Men jag ska skriva upp 5 val, jag har funderat på att ha:

Programmering A/ Programmering B
Engelska B
Psykologi A+B
Lindrande vård
Fotografisk bild Dans

NU ska jag bara välja bort en och sedan och numrera de 1-5 undrar va jag ska välja.

Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att du ska tänka på att Robin också har en vilja. Tänk efter vad det är som gjort att han vill flytta dit upp. Om du verkligen älskar honom så förstår du honom och accepterar hans vilja.