onsdag 18 februari 2009

Våfflor

Snart så ska jag göra våfflor! :D Mycket gott.

Extra samhällen gick bra, hade bara lektion i 40min när jag egentligen ska ja 60min. Men det va bara skönt för mig :)
Kan lite mer om massmedia iaf, och jag har prov i de den 13mars. Så jag hoppas att de jag har lärt mig finns kvar i huvudet då.

Har börjat packa lite nu, så jag hoppas på att lägenheten är våran på fredag. Tyvärr så missar jag Max och bowling med tjejerna på fredag eftersom att jag ska hjälpa till med flytten. Men jag hoppas att ni vill komma över till mig på en tjejkväll på sportlovet :)
Gud va jag vill ha lov nu! Är trött att gå i skolan och vill kunna sova länge på dagarna och inte göra någontin. Fast om vi flytta så blir det mycket att packa upp och göra iordning så d blir de nog inte så mkt sova ändå. Men när vi är klara så :D
Nä nu ska jag gå och göra våfflor, börjar bli hungrig :p hehe

Tudels ^^

Inga kommentarer: