torsdag 7 maj 2009

7/5

I tisdags så var vi ute på förskolar och spelade upp våran underbara teater och de gick superbra! :D
Var i skolan 6.20 för att äta frukost och kl:7.00 bar det av till frisör för att bli fixade, men jag blev väl inte direkt superfixad för det såg ut som att hon bara hade kammat bak mitt hår och sen sprayat massor och sen satt dit diademet. Men det löste Denice senare, då hon tuperade håret så det stod åt alla håll :p hehe Bra gjort gumman! :D Sminket var väldigt coolt, det gillade jag.
Kan skicka in en bild senare.

Just nu så sitter jag i skolan och har håltimma, börjar om 1h och 10min, lite långtråkigt men ändå skönt och inte behöva göra något alls.

Imon är det fredag och sedan är det äntligen helg! Har saknat det såå!! Vill ta det lungt och sitta ner och läsa en bok. Inget som man hinner med på vardagarna, för då är det alldeles för mycket skolarbeten.

Tudels^^

Inga kommentarer: