söndag 10 maj 2009

Tvdebut :D

Skräpmonstret anfaller

Om ni klickar på länken ovanför så ser ni att jag har varit med i lokala nyheter Gävleborg :P hehe
Vi var ute i fredags och spelade teater på en förskola och då fick vi se att två killar från tv4 kom och skulle filma oss. Det var lite pinsamt i början, men man vänjde sig ganska så snabbt. Efteråt så ville de intervjuva en utav oss fyra, så jag ställde upp på det :P hehe
Vi fick då reda på att Det som de hade filmat skulle sändas på tv4, så då längtade man till kvällen så man kunde se hur det blev.
Men när det väl sändes på kvällen så kunde jag inte lyssna, utan höll för öronen och pratade VÄLDIGT högt i en kudde så jag inte skulle höra mig prata i tvn xD haha
Så nu har jag haft min tvdebut! :D haha

Tudels^^

1 kommentar:

Nenni sa...

haha grattis då ^^ hehe!