fredag 22 maj 2009

Sitter hemma hos mamma och pappa och pluggar lite. Robin är med mina bröder och spelar GTA..ovanligt.. NOT! :P hehe

Var hos tandläkaren idag för jag har haft riktigt ont i tandköttet runt min visdomstand igen, men de ända som tandläkaren gjorde var att skölja och sen fick jag gå.
När jag kommer hem igen så ska jag till tandläkaren och prata om att jag kanske ska ta bort visdomstanden, för jag har ingen lust att få inflammation fler gånger, 3 gånger räcker gott och väl.

Senare ikväll så ska jag gosa med syrrans katt, Pettson tror jag att han hette :P hehe vilket namn han har, hoppas att hon byter de namnet. Jag tror att hon sa att han va orange, så det är nog en riktig gullegris :P hehe
Alla katter gillar mig så han ska då fan inte vara ett undantag xD haha

Tudels^^

Inga kommentarer: