fredag 5 juni 2009

Idag är det en härlig dag!
Jag börjar inte fören 13.10 och då ska vi ha betygsprat och förhoppningsvis sluta tidigare, annars blir det att sluta 14.55 Men det är inte så jobbigt de heller :P hehe
Efter skolan så ska Therese och Rebekka följa med mig hem och umgås lite, och runt halv 6 så ska vi bege oss till Alexandra på tjejkväll! :D Det kommer bli superkul tror jag, eller hoppas på de iaf :p

Om 30min så ska jag börja gå till tandläkaren, för jag måste bli av med min förbannade inflammation som jag har fått tillbaka IGEN. 4 gången jag har de, jag vill bara dra ut den och bli av med den, eftersom att det har bara vart problem med den sen den började växa och jag orkar inte gå till tandläkaren hela tiden bara för att spola och få nån jävla antibiotika hela tiden.

Om 1 vecka så är det äntligen skolavslutning! Sista dagen i skolan och sedan blir det ett långt och skönt sommarlov!!
Jag hoppas verkligen att jag kommer att få umgås med alla mina vänner under lovet, så att jag inte blir själv under tiden som Robin kommer att jobba rumpan av sig :P
Jag vet att jag kommer att träffa Denice, Rebekka, Therese och Alex några gånger under lovet iaf, för vi ska börja fixa projektarbetet. Vi ska skriva manus till våran teater som vi ska spela upp för förskolor! :D Det kommer att gå superbra tror jag!

Nä nu ska jag gå och borsta tänderna och håret och försöka att hitta kläder som jag ska ha hos alex :)

Tudels^^

Inga kommentarer: