söndag 26 juli 2009

Jag har tråkigt och är otroligt trött!
Jag vill ha min älskling här så att jag kan krama och pussa honom!
Saknar honom och är ledsen..

Imon är det 1 år sedan farmor dog, kan inte fatta att tiden går så otroligt fort. Jag är glad att hon hann träffa Robin och veta vem jag är tillsammans med. Hon var en riktig stadig klippa i våran familj, hon stöttade och hjälpte alla. Jag är glad att jag har haft henne som min farmor och att hon var så underbar som hon var..

Ska till sjukhuset imon med, ska visserligen bara kolla öronen, men jag hatar sjukhus lika mycket vilket fall. Robin kommer inte hem fören imon eftermiddag så han kan inte följa med mig och de gillar inte jag. Hatar att behöva gå själv :(

Ska storhandla imon med och betala räkningar, byebye money! *vinkar*

Tudels^^

Inga kommentarer: