söndag 23 augusti 2009

23/8

Jag har inte skrivit här på ett tag för att jag har inte haft någon dator. Robin har vart borta typ en vecka och kom hem i fredags.
Då åkte vi och bowlade med hans familj. Det gick faktiskt ganska så bra för mig, iaf i 1 och 2 serien. Den sista serien gick neråt..

I lördags så var jag med Robin hela dagen och det var underbart att få en dag som man inte gjore något men den var hur bra som helst!
Vi handlade mat på förmiddagen, för vi tänkte ha tacos. Men istället blev det pannkakor för mig och fläskpannkaka till Robin. Vi tänkte ha tacos idag istället. :)
På kvällen så åkte vi till Maxi för att handla lite godis till filmerna som vi skulle se på kvällen, men när vi gick ut från affären så hade vi med oss mer än godis ut. Robin köpte ett par schorts och 3st t-shirt, det var till ett bra pris med, kläderna kostade 150kr tillsammans :) Jag är glad att han hittade lite kläder, för han brukar inte äns kolla på kläder när han går i affärer.

Idag så ska jag och Robin äta tacos :D Vi har bjudit in Simon och Emelie med så det ska väl bli trevligt..
Just nu så är Robin i Stockhollm, han har vart där och jobbat, men han skulle äta lunch hos sin faster och sen så kommer han hem :)
Ska tvätta idag så att vi kan få lite rentvätt, för det är väldigt bra att kunna ha på sig vad man nu vill ha på sig.

Får se.. vad har hänt mer.. Jo jag har fått glasögon, är riktigt snygg i dom :p hehe Jag ser rätt så smart ut med :P

Imon så börjar skolan igen och det ska väl bli kul.. eller inte. Känner mig inte pigg för att börja skolan igen, vill ha längre lov och kunna sova länge på dagarna! Känns som att jag bara har haft ledigt en helg och att skolan ska börja igen,, även fast jag har haft lov i 10 veckor. Visserligen så har jag ju jobbat 2 veckor, men jag kan inte minnas vad jag har gjort i 8 veckor.. Tiden hara bara runnit iväg och det känns som att jag inte har gjort ett skit alls!
Menmen, jag får ju träffa alla kompisar igen och det ska ju faktiskt bli roligt :)

Nu blev det lite mer skrivet än vad jag hade tänkt, men jag hoppas att ni har orkat läsa allt ändå :P hehe (Om det nu är några som läser min blogg)


Tudels^^

Inga kommentarer: