lördag 5 september 2009

I torsdags så kom jag tillbaka från ensroresan och jag hade faktisk väldigt roligt där borta :)
Jag åkte dit med inställningen att bara få det gjot för att jag inte ville åka dit med alla från BF. Men se så man kan ha fel ibland..

Där borta så tältade jag med Madde och Jeanette och det var mysigt :)
Vi var uppdelade i grupper som vi skulle laga mat med. Och jag var nöjd med min grupp, och jag fick äran att laga maten i två dagar på ett trangiakök. Första dagen blev det pyttipanna och andra dagen blev det potatismos och köttbullar, det var mumsigt ^^

Vi hade oika aktiviteter och fri tid, då vi fick göra vad vi ville tills vi skulle grilla på kvällen :)
Jag paddlade lite med Jeanette och det var lite läskigt, för vi höll på att rammla ner i vattnet några gånger :p haha
Men allt som allt så har jag haft det underbar med allihopa!

Nu sitter jag här med poppcorn och ska snart kolla på Forrest Gump.
Förhoppningsvis kommer Robin hem snart och kollar med mig och myser ^^

Tudels^^

2 kommentarer:

Jessica Larsson sa...

Skönt att ha ensro resan gjord :)

Madiix sa...

Ja det tycker jag :) Men det var roligare än vad jag trodde att det skulle vara :D