söndag 14 mars 2010

Igår så firade jag och Robin 3år och dagen var väldigt bra :)
På morgonen så kom Anders hit och sen kom Simon över och vi lösta melodikrysset allihopa och det gick rätt så bra.

Senare så ville Robin helt plötsligt åka ut till Hemlingby och grilla, så vi gick över till Simon och Emelie för att kolla om de ville med och såklart så ville de med oss och grilla. Vi har ju så roligt tillsammans! :D
Jag fick grilla mina marshmallows och de var ju såå gott! Fick en sockerkick så kanske ska börja äta marshmallows istället för godis, det måste ju vara billigare, eller?
På väg tillbaka till bilen så gick vi genom skogen där det var mycket snö, men det gick bra för alla andra att gå där för snön var så pass packad och hård så man kunde gå där. Men jag tror att min fot åkte ner i snön typ 3-4 gånger och det var väldigt kallt eftersom att jag hade tights på mig, fick snö nästan upp till knät xD haha

Vi kollade på film role models hette den och den var väldigt bra faktiskt, sedan så fixade vi till oss lite och sedan gick vi till Dallas för att äta god mat, dricka gott och kolla på Melodifestivalen och jag måste säga att helt fel låt vann! Tyckte att Eric Saade skulle ha vunnit, men vad kan man säga förutom att Sverige inte kan rösta..
Men maten var supergod! Jag åt Baconinlindad kycklingfilé med pommes frites till det så drack jag en Xider mandarin/chili..
Väl hemma så gick vi in i sovrummet och hade det lite mysigt, rullade runt i sängen mm, Ni kan ju säkert gissa vad vi gjorde ;) haha


Tudels^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Too much information!!