tisdag 23 mars 2010

Känns inte bra att ha vaknat 7 när man inte börjar fören 10.15 idag, men vad kan man göra.. Ska snart dricka mitt fiskrens och äta en god frukost.

Igår var jag lat och inte tränade, men jag var så förbannat trött igår, förstår det inte! Fast de som hade vart på studentkryssningen i helgen var något tröttare än mig :P haha

Igår kom min studentklänning! :D Mycket fin och jag gillar den väldigt mycket! Måste gå ner något kilo så kanske jag ser ännu bättre ut i den.. Tyckte den var lite lång dock, men det kanske blir bättre när man har skorna och det är studenten!! :D

Idag ska jag till skolan, ha en lektion, äta lunch sen hem och ta det lite lugnt, plugga lite kanske och sen bär det av ner till gymmet och sen kanske jag går ner till ungdomarnas träning och kollar :)

Nä nu måste jag äta något, magen strejkar..

Tudels^^

Inga kommentarer: