söndag 21 mars 2010

Nu börjar jag missa att skriva inlägg här igen, fy på mig!

Hmm vad har hänt sen sist, jo jag har kommit efter mer i skolan vilket är väldigt dumt! Projektrapporten skulle ha vart klar i fredags och jag har inte lämnat in den för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och har inte fått någon hjälp. Sen har jag min hat-uppgift i religionen som jag inte har gjort klart heller för den är riktigt svår, vet inte vad jag ska skriva för att få den att bli bra, måste ha ett VG på den för att ha chans på VG i betyget i religion.

De flesta är på studentkryssningen och jag sitter här hemma och pluggar, känns lite pissigt men ändå okey, för jag har sparar pengar nu när jag inte åkte utan har mer till lägenheten, plus att jag inte kände direkt för att åka och supa skallen av mig, vem skulle jag ha delat hytt med liksom? De jag är med hade redan någon att dela med, så jag skulle väl få va själv vilket jag känner att jag är i skolan ändå. Sköter mitt, gör det som ska göras och kollar på dem som sitter och pratar bort lektionerna, de ska inte gnälla för deras betyg för de måste ju förstå varför det inte går bra när de inte gör det som ska göras.
Men jag kan förstå att de inte orkar göra något, för det är ganska mycket att göra nu.


Nu ska jag kolla via Internet hur det går för ungdomarna som skulle spela match och jag måste plugga samtidigt, därför kunde jag inte följa med ner till bowlinghallen och kolla. Hoppas att det kommer gå bra för er!


Tudels^^

Inga kommentarer: