fredag 12 mars 2010

Shiit vad ja har blivit dålig på att uppdatera känner jag! Skäms på mig *slå på kinden*

Igår så hade jag redovisning i människor i behov av stöd och jag redovisade om Huntingtons sjukdom, det gick bra förutom att läraren avbröt och sa att jag hade sagt fel när jag inte äns hade fått säga klart meningen.
Skulle säga att det är ca 7-12 personer på 100000 som har sjukdomen och det är 500-800 personer i Sverige som har sjukdomen, men de hann jag inte säga.
Jag hann säga första raden och då säger hon "Det stämmer nog inte, det är fler i Sverige som har det"
Sedan sa jag klart meningen och lade till lite starkt i slutet 500 till 800 personer i SVERIGE!
Klassen skrattade och jag tyckte bara det var jobbigt att läraren avbröt hela tiden, och det va inte bara mig hon avbröt, exakt alla!
Sen på slutet av lektionen så säger hon inprincip att vi är dumma som inte kan allt, för vi ska verkligen kunna exakt allt nu! Blir galen på henne!


I Onsdags så pratade jag, Denice och några fler att det skulle vara skitkul om vi kunde samla klassen någon kväll och spela brännboll, grilla och dricka lite, så fort snön har försvunnit alltså och det tycker verkligen jag låter som en bra ide! Tror att klassen skulle komma varandra närmare, för vi är inte så nära varandra egentligen, alla kan prata med alla bara och sen stannar det där och det tycker jag är lite tråkigt. För vi tar ju faktiskt studenten i år och vem vetnär vi träffas igen!

Kan knappt fatta att jag tar STUDENTEN i år!! Jag so har längtat i så många år och snart får jag äntligen göra det, nu är det MIN tur! :D
Kommer dock att sakna de flesta i klassen, men förhoppningsvis så träffar man dem efter skolan med.

Jag har fått reda på att jag kan få VG i
Svenska B
Religion

Jag ligger på VG+ i
Människor i behov av stöd
Psykosocialt arbete
Skapande verksamhet (Kan kanske få MVG)

Mina betyg har nog aldrig sett nå bättre ut :P haha Men ska nog inte ta ut segern i förskott, ska försköa göra mig förtjänad av de betygen med.


Jag och Robin har flyttat till en 3a nu också! :D Trivs bra som fan! även fast vi bara har bott här i 1 vecka bara, men båda kände oss hemma redan då, konstigt med så var det.
Får väl se när det blir inflyttningsfest :P haha


Nä nu ha jag väll tagit igen lite sen sist tror jag, ska försöka skriva oftare nu så att ni faktiskt kan hålla lite koll på mig, om jag har några läsare, har jag det?

Tudels ^^

Inga kommentarer: