torsdag 20 maj 2010

Är såå trött! Jag förstår inte varför, jag tycker att jag sover bra och vaknar någorlunda pigg, men efter att ha vart vaken typ 30min så är jag dödstrött och vill bara gå och lägga mig igen! Inge bra alls..

Snart bär det av till praktiken och det går troligtvis bättre idag för migränen är borta! Så jävla skönt..

Jag skickade in min APU- uppgift igår och jag är nu klar med allt! Om jag inte lägger till mer på min HAT- uppgift i religionen som läraren ville att jag skulle göra, kanske ska sitta och försöka komma på nå bra att skriva till där då så att han blir nöjd. Men sen så är jag ABSLOUT klar och inget mer att göra! FAN VA SKÖNT!!! :D



Igår så fick jag sms av Robin syster som skrev att min klänning är uppsydd och klar och att hon skulle skicka hit den idag :D
Förhoppningsvis så kommer den fram hit imorgon så att jag kan få se hur den blev :)

Blir den bra så ska jag klippa av det överflödiga tyget som är kvar och ska det göras några ändringar så ska jag skicka tillbaka den till henne igen. Hoppas att det inte behövs några ändringar, tror den blir perfekt! :)


Drömde inatt att jag kom till skolan på studentdagen med min fina klänning, trodde jag. Men när jag träffade kompisarna så hade jag massa fläckar på klänningen och jag såg att den var lila! Aahhh!!
Blir till att låta klänningen hänga i klädkammaren efter att jag har testat den, vill inte ha några fläckar på den eller! Nu ska vi va försiktiga!


Nä nu måste jag gå, ska till Time och ta ut pengar till älsklingen innan jag går till praktiken.
Puss på er!

xoxo Madde

Inga kommentarer: