lördag 22 maj 2010

Tidig morgon idag, har redan hunnit tvätta håret, äta frukost, städa bort disk och plockat upp i sovrummet :)
Vaknade 8 och var pigg, plus att solen sken och inte ett moln på himlen, blir nog en bra dag idag :)

Väntar på att Emelie ska kontakta mig så att vi kan åka ner på stan, fixa lite där och ta en fika och sedan hem till mig för att de det lite lungt innan brännbollen ikväll :D
Ska bli härligt att motionera och samtidig umgås med massa vänner och ha kul, Brännboll är ju så jävla roligt att spela!! :D
Kanske kan bättra på brännan lite med innan studenten :p


Studentbrännbollen närmar sig med, så bra att öva lite :P haha
Vår klass har ett lag nu i alla fall, vad vi ska vara är också klappat och klart! Väntar bara på att få reda på när och var vi ska ha de så att klassen, ja eller de som ska vara med kan träna lite :)

Igår lämnade jag in de som saknades i APU- uppgiften så nu är jag officiellt klar med ALLT!! :D Känns skönt, slippa tänka på att plugga varenda kväll.


Min klänning kom inte igår, får hoppas på att den kommer på måndag annars blir jag knäpp! Vill ha tillbaka min klänning så att jag kan testa den och godkänna den!


xoxo Madde

Inga kommentarer: