tisdag 8 juni 2010

Min käre pojkvän kom hem tillslut, han kom runt 5 tiden, han hade jobbat fram tills dess. Tycker det är väldigt starkt gjort av honom, skulle jag inte klara av, att jobba från 16.00 till 05.00 skulle ha somnat för länge sen :P hehe

Idag fick jag min studentklänning och nu har jag allt till studenten :D
Ni får se bild på klänningen sen, har ingen på datorn.

Imon så fyller mamma 50år och syrran tar studenten! :D och då är det 3 dagar kvar tills jag tar STUDENTEN! :D Inte långt kvar alls nu!
Ska äta lunch med Emelie imon och sen så ska jag ficka med klassen vid 13.00, då ska vi öva på vår ramsa med så att den sitter :)
Vår ramsa äger, den är grymt bra! :D
Efter skolan så sak jag hem och fixa till mig, sminka och klä om för att sedan gå till Madde och förfesta lite innan vi ska till Söderhielmska på buffe :) Sedan bär det vidare till Nivå för att festa och kanske till och med dansa lite ;) Buffe och inträde på nivå för 100kr tyckte inte jag var så dyrt så de kunde jag vara med på :P hehe Tjejerna kan ju inte festa utan mig jämt :P

Just nu så är alla ute på barrundan och jag tycker att det suger att jag inte kunde följa med! Det kostade 320kr och det hade inte jag direkt råd med! "/
Men får väl som sagt ta igen lite imon :p


Ja ni vad ska jag göra resten av kvällen då? JO jag ska plocka ur diskmaskin och sen plocka in lite mer.. ska väl sova sen, mycket som ska göras imon..


xoxo
Madde

Inga kommentarer: