onsdag 25 augusti 2010

Jag är som vanligt väldigt dålig på att uppdatera men jag ska verkligen försöka att göra det nu. För jag har fått en vän på halsen som tycker att jag ska skriva lite oftare, så för din skulle så ska jag försöka Ingela :) Så att du har nå kul att läsa på dagarna :P haha

Jag skrev in mig på Vikariejouren i torsdags förra veckan och jag har fått jobba varje dag sen dess och det känns jävligt bra ska jag säga er! :D Tyvärr så har jag nu en förkylning som riktigt hänger på mig och gör mig inte alls pigg, och huvudvärk har jag med.. inge kul alls! Vi har inga ipren heller så kommer få gå med detta ett tag! "/

Jag blir och är irriterad på några personer runt omkring i mitt liv och jag kan inte fatta att en del personer kan bete sig som de gör! Blir less!


Just nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet som har börjat igen! :D
Så ska nog inte skriva mer, för då missar jag hela progremmet :P

Xoxo Madde

Inga kommentarer: