onsdag 9 mars 2011

Längtar

Sitter i soffan och bara latar mig, är väldigt trött idag! Fick jobba över 1 timme idag, men det gjorde inte så mycket eftersom att jag fick sluta klockan 15.00 så inte en sån jobbig dag, men ändå tröttsam dag.
Dumt att klaga på att man jobbar varje dag, jag har ändå ett jobb vilket är jävligt härligt! Känns skönt att jag är 19år och anställd på en förskola, visst det är ju bara till den 15 Juni, men ändå jävligt härligt! Kommer vara bra på mitt cv sedan :D

Robin är hos en vän i Andersberg, väldigt kul att han umgås med vänner, men vore kul om han kunde vara hemma ibland med så jag kunde träffa honom lite innan jag ska sova eller upp för att jobba hela dagen.. Men jag ska inte klaga, han ska få ta det lugnt och umgås med kompisar innan jobbet drar igång igen och han kommer jobba arslet av sig istället.

På lördag och söndag kommer jag få umgås med honom mycket för på lördag så ska vi ut och äta på kvällen och sedan sova på hotell till söndagen för på söndag firar vi 4år! :D Sjukt vad tiden går fort! Men det är bara positivt! :D
Älskar honom av hela mitt hjärta! Vi har haft våra dispyter, men inget som ändrar vad jag känner för honom. Han är fortfarande min underbara älskade Robin! <3
Så jag längtar till Lördag då bara han och jag ska umgås, äta och dricka gott!

xoxo Madde

Inga kommentarer: