tisdag 11 oktober 2011

Sitter och kollar på tv och tänker..
Varför är livet så komplicerat?
Varför är det inte som man själv vill att det ska vara?
Blir man testad så att man ska veta vad man klara av i livet eller suger allt bara?

Vet inte vart han står längre, vad som ska hända. Men jag vill att allt ska vara bra mellan oss vad som än händer! Skulle det ta slut så kommer jag ändå att älska honom! Han har varit mitt allt i 4,5år och vi har haft det underbart tillsammans, det är inget som man bara glömmer bort om det skulle ta slut..
Jag vet i alla fall att jag inte vill glömma det vi har haft och har tillsammans om det skulle ta slut och jag hoppas att han tycker det samma..

Känns som att detta inlägg bara vart negativt och det är dumt.. Vill inte vara en person som bara har negativa saker att säga!

Jag får börja om här i bloggen snart! Försöka fixa lite och var mer positiv!

Inga kommentarer: