måndag 4 mars 2013

Bli bättre

Fattar inte varför jag blir så dålig på att äta när babe är borta och jobbar! Blir verkligen jättedålig på att äta.. Lär försöka bli bra på det snart för jag kan inte äta bra i 5 dagar och sen dåligt 5 dagar osv, kroppen fattar ju inte alls vad som händer liksom :o Ska börja göra som Jari sa, att ta shake när han inte är hemma var 3de timme så jag får i mig något hela tiden i stället för att strunta i att äta då jag oftast inte orkar laga nå mat när jag är själv.. Älsklingen åkte till jobbet igår och då vart det genast tom här hemma! Drömde att han låg bredvid mig höll om mig och när jag vaknade så låg jag själv i vår stora säng och det var inte alls nå kul! Då mådde man inte alls nå bra, vart väldigt svårt att somna om men lyckades efter ett tag.. Var på zumba idag och det är ju helt underbart vad kul det är! Hanna var tillbaka som ledare efter 2 veckor hemma med ryggskott, och jag har verkligen saknat henne för passet blir så jävla mycket bättre, roligare och jobbigare när det är hon som leder det! Jag känner att jag ger mer när det är hon som leder så det känns bra! :-) Fått prata en stund med babe i telefonen och då mår jag bra! :-) Nu kan jag gå och lägga mig och somna sött när jag fått höra hans underbara röst :-) Sov gott alla!

Inga kommentarer: