tisdag 14 oktober 2008

Tisdag

Idag så har det vart en ganska så okey skoldag, har kollat på en film och haft gympa.
På svenskan och pedagogiskledarskap så har jag kollat på "Köpmannen i Venedig" av William Shakespeare, den va la inte världens bästa film, men den gick att se på. Stör mig på Sarah som hela tiden säger att vi ska göra så gott vi kan och kolla på hela filmen, för hon gick ifrån massor av gånger mitt i filmen, dels för att sätta upp håret (Gud så nödvändigt!) Och sen för att hämta kaffe (Det va 10min kvar av filmen) Hon prasslade antingen med nycklar eller papper eller läste en tidning under hela filmen! Såå arg!

Men jag har bjudit hem några kompisar till den 14 eller 15 November för att äta tacos, sjunga singstar och massor mer, hoppas bara att de kan komma, vill kunna umgås med några. De som troligtvis kommer är Johanna, Elin, Jeanette, Madde, Anette, Janina, Matilda, Therese, Alexandra och Jessica :) Hoppas att alla kan komma, vill umgås :)

Just nu så sitter jag och läser på inför provet i Samhäll till imon, jag hoppas och tror att det kommer gå bra. Kan lite och ska försöka att kunna resten med.

Ska plugga nu, skriver mer senare.

Inga kommentarer: