måndag 13 oktober 2008

Måndag

Idag så har jag haft redovisning i hälsopedagogiken, gick sådär, läste av texten för mycket.

Skulle lyssna på en annan grupp med, fast ena började gråta och sa att hon inte kunde något för att hon har vart borta. Åker man bort en hel dag för att shoppa så får man väl läsa på det på helgen igen då, men inte och de klagade på att jag va borta hela tiden. Blir bara så arg!



Just nu vill jag bara åka ner till Vga och hälsa på alla där, undrar om de saknar mig lika mycket som jag saknar dom. Ska åka ner om någon vecka tror jag, men kommer nog komma ner på höstlovet, hur många har tid med mig då? Vill juh träffa alla! Kanske gå och äta pizza eller fika eller nått, hoppas jag kan åka ner snart iaf.



När jag kom hem från skolan så frös jag hur mycket som helst!
Då va Robin tvungen att ta ett kort, för att han tyckte att jag såg så söt ut, eller inte xD haha



Han råkade först filma mig, utan att jag visste det, jag trodde att han skulle ta kort så jag gjorde alla möjliga grimaser, ser inte klok ut! xD HAHA

Resten av kvällen ska jag läsa på lite till Samhällsprovet, kolla på Cityakuten vid 21.00 och sen gå och lägga mig, är trött som fan på dagarna nu.

Inga kommentarer: