fredag 7 november 2008

Fredag

Nu är jag arg!!! Hade skrivit hur mkt som helst och allt bara försvann. Blir så irriterad att sånt alltid ska hända mig, det är inte första gången.


Just nu så sitter jag med Skrutten (katten) jämte mig och kollar på Idol.

I onsdags så var vi på "jag brinner" på högskolan. Vi kollade dels på en teater som hette Ung utan pung, den va så otroligt rolig xD Fick även gå på olika saker som vi själva hade valt att gå på.

Igår så satt jag och pluggade i ett rum med Jessica och Alex, vi satt vid datorerna och skrev.
Men jag fattar inte att jag kan vara så korkad som jag är xD haha
Jag kollade ut i korridoren och tyckte att det var kolsvart där och att det va väldigt mörkt i rummet som vi var i.
Då sa jag:
Gud vad mörkt det är, det kanske är strömavbrott, det roliga var att precis då vände jag mig mit datorn som jag fortfarande satt och skrev på, den fungerade hur bra som helst xD Fyfan va jag skrattade!


Men nu ska jag sitta och mysa med Skrutten tills Robin kommer hem :p hehe

Lav all my friends! <3
Kramar <3

Inga kommentarer: