lördag 15 november 2008

Uppdatering



Nu var de ett tag sen jag skrev, så jag får skriva lite nu :p hehe


Sen förra veckan jag skrev så har jag gjort lite saker.




I onsdags så åkte vi med skolan till Tom tit i Stockholm, det var sådär, trodde att det skulle vara mer än det var men näää. Men jag hade roligt med tjejerna iaf! :D

Kollade på en mörkershow, men den va nog den dåligaste jag någonsin har sett och det var den första!



Igår så hade jag en tacoskväll hemma i min lilla lägenhet, men alla fick plats, vi var 9 personer.

Jag hade jäättekul hela kvällen, vi måste bara göra om det någon dag, förhoppnningsvis så behöver inte någon gå tidigare.

Vi sjöng singstar till vi inte kunde prata mer, en person som var värst med det och nästan tappade sin röst var Madde :p haha

Man kan juh säga att maten räckte iaf xD haha har fryst ner 2 små lådor med köttfärs och har 2 fulla lådor med sallad :p haha


Jag vill ha låångt hår igen! Jag är juh så snygg i det!
Sara fixade Hb´s löshår i mitt hår och såhär blev det --->
Jag ska spara, inte klippa mig, bara färga.
Idag så har jag inte gjort så mycket, bara plockat upp efter allt igår och har diskat.
Svensson kom hem till mig och hjälpte till med det lilla som var, hon dammsög medans jag diskade.
Annars så har jag inte gjort så mycket, kollat på film och klappat katterna :p hehe
Men nu så ska jag gå och lägga mig tror jag. Förhoppningsvis så dröjer det inte en hel vecka innan jag skriver igen :p hehe
Kramar på er

Inga kommentarer: