fredag 21 november 2008

Fredagkväll

Nu har jag tid att upptadera igen, tyvärr så tog det en hel vecka innan jag hade lite tid.
Nu har jag hart APU i 1 vecka och jag stormtrivs verkligen!
Jag har fått byta i burar, och ge mat och vatten till alla djur, tex ormarna, ödlorna, fåglarna, råttorna, hamstrarna, kaninerna mm.
Det kanske inte låter roligt, men jag tycker det eftersom att jag älskar djur. Visst det kan bli lite tråkigt att göra samma sak varje dag, men det går.

Har blivit hur förkyld som helst, mår inte bra alls. Fryser men svettas, ögonen svider och näsan rinner, inget kul alls att vara sjuk.
Var tvungen att gå hem vid 2 idag för att jag mådde skit. Mår jag bättre imon så ska jag gå dit och vara där ett par timmar. Ifall ni inte vet så har jag APU på Brynäs zoo.

Just nu så sitter jag och Robin och kollar på "Welcome to the jungel" Den är rätt så bra.

Vill sova, mår inte bra. Men ska vänta på att Robin vill sova med, tycker att det är jättetråkigt att inte ha någon jämte sig när man ska sova.

Puss på er

Inga kommentarer: