söndag 15 februari 2009

Söndag

Nu har de gått några dagar sen jag skrev, men det har varit mycket i skolan och bara plugg hela tiden. Hade redovisning om Påssjuka och Öroninflammation i fredags och de gick bra :)

Igår så var det Alla hjärtans dag och jag och Robin åt lite god mat och myste med lite chips och kollade på Melodifestivalen. Gillade Måns, H.E.T.H välfigt mycket! De va riktigt bra :D Markolio va rätt så bra med, det va inte någon låt som man hade tänkt att han någonsin skulle kunna sjunga, men han gjorde de rätt bra :)

Just nu så sitter vi och kollar på reprisen av "På spåret" älsklingen leder, han har 12 poäng :) Nej nu ligger han lika med Filip och Fredrik, de går fort här :p hehe
Men jag måste nog plugga på lite till Svenskaprovet om Upplysningen på tisdag. Inte de roligaste.
Vill bara ha sportlov nu! Är så trött på skolan och vill kunna ta de lungt och bara göra saker som verkligen behövs nu, tex att städa och fixa här i lägenheten. Just nu så är både jag och Robin trötta på att vara i den här lägenheten! Vi vill bara flytta och få fixa till i den nya lägenheten. Vill trivas där jag bor, vilket jag inte gör just nu.

Inga kommentarer: