tisdag 17 februari 2009

Tandläkaren

Idag så ska jag till tandläkaren igen, är stammiskund där nu. Har fått tillbaka min inflammation vid visdomstanden, så de måste fixas. Vill bara bli av me den, den är bara till problem.

Börjar inte skolan fören 13.30 och då är de Svprov om Upplysningen, kan ingenting. Det är inget som fastnar i mitt huvud, jag läser de men inget vill fastna och då läser jag det igen men inget vill fastna då heller! Blir galen. Kommer inte gå bra på det här provet överhuvudtagen och går det bra så blir jag förvånad!
Hur ska jag komma ihåg resorna som Gulliver gjorde tex?
Jag kan skriva av det och då är svaren:
1. Resan till Lilliputland (Han kommer till små "Pysslingar)"
2. Resan till Brodbingnag (Han kommer till jättarnas land)
3. Resan till Laputa (Han kommer till vetenskapens och diamantön)
4. Resan till Houyhnhnmernas land (Han kommer till hästarnas ö)
Hur ska jag äns kunna stava till 2:an och 4:an!?
Jag hoppas på att något sånthär svar inte behövs, för då är jag körd!

Känner mig hängig idag med, men måste till skolan. Tror inte att jag missade något speciellt igår. Imorgon är de extralekrion i samhäll för min del och det är inte så jätteroligt när man är själv och har lektion med läraren. Hon stirrar verkligen på en hela tiden och tror att jag ska kunna allt som hon går igenom, ibland så frågar hon mig något och jag kan inte svaret, då säger hon bara: "Jo madde! Du kan det här svaret!"
Hur ska jag kunna ett svar som jag vet att jag inte kan? Konstigt värre.
Nä nu ska jag nog äta lite frukost.

Tudels! ^^

Inga kommentarer: