torsdag 19 mars 2009

Torsdag

Dagen började inte alls bra!
Vaknade och kollade på telefonen, det stod att det var laddningsfel och att jag skulle ta ut laddaren, och det gjorde jag. Då stod det att klockan var 07.50!:o Då var det bara att slänga på sig kläderna, ge katterna mat och spronga till bussen, jag hann precis med den och var påväg till skolan.. Började halv 9, därför var jag lite stressad. Vi skulle ha en redovisning om EU för lärare och rektorn, men när lektionen började så fick vi reda på att läraren var sjuk, så vi kunde inte redovisa.. Men vi gjorde det för två lärare som satte sig ner och kollade :)
Ska säkert redovisa nästa vecka igen.

Idag så måste jag städa och diska för imorgon så kommer Therese, Alex och Mathilda över och ska umgås med mig :) DÅ kan det inte se ut som det gör nu, för det ser för jävligt ut!

Har vart duktig att boka tvätttid idag med :)

NU ska jag gå och diska.

Tudels^^

Inga kommentarer: