måndag 16 mars 2009

Måndag

I miss my baby!
Robin åkte till Skottland idag och det känns redan tomt efter honom :( Många tycker säkert att jag är töntig när jag saknar honom redan, men i så fall så är jag jätte töntig. För jag saknar honom MEGA mycket! :( Jag har ingen att krama om, pussa på eller att hålla om när jag ska sova :'(
Halva mitt hjärta är borta i Skottland, så jag får se om jag överlever till den 25 då han ska komma hem igen.

Imorgon så ska jag ha idrottsprov, vilket vi fick reda på i typ torsdags eller i fredags och idag så fick vi reda på vilka sidor i en idrottsbok som vi skulle läsa på till provet. Ja det är en bra lärare vi har.. Eller inte..

Nä nu ska jag sova, annars kommer jag inte kunna gå till skolan imon för då skulle jag vara alldeles för trött..

Tudels^^

Inga kommentarer: