fredag 17 april 2009

Fredag

Hade Naturkunskapsprov igår och de gick väl som de gick, åt skogen alltså! Vi hade fått massor att plugga på till provet, men när vi fick provet så var det inget som läraren hade sagt skulle komma med på provet med. Då blev jag lite småirriterad. Så det blir säkert omprov på det, för det känndes inte alls bra när jag skrev det.

Idag så hade jag prov i Arbetsmiljö och de gick ganska bra, jag tror att jag svarade på 15 av 17 frågor. Tror att det var 17 frågor i alla fall xD haha
Men jag hoppas på ett G :)

Jag och Denice stannade kvar i skolan till halv 4 för att göra våran GÄVLE skylt till teatern, för V19 så ska vi visa upp det och det är väldigt snart! Tyvärr så är det bara jag och Denice som kan våra repliker medans de andra två verkar strunta i teatern, fast att de ville vara med. Jag hoppas att det reder ut sig på måndag, för då ska vi prata hela gruppen och se vad vi ska göra.

Jag åt en riktig god middag idag, det blev kycklingfile och massor av grönsaker. Mums! :D
Resten av kvällen så ska jag se klart på talang och sen så ska jag spela lite Crash på Xbox :)

Tudels^^

Inga kommentarer: