måndag 13 april 2009

Länge sen

Nu var det vääldigt länge sen jag skrev något här, men jag har inte orkat när jag väl har suttit vid datorn och ibland har de inte funnits något att prata om.

I fredags kom vi hem från Vårgårda efter att ha varit där 5 dagar :) Det har faktiskt vart riktigt roligt att åka ner och hälsa på familjen, jag gör ju inte det för ofta :P hehe
Vi åkte motorcyckel ner, fyfan va ont i rumpan jag hade!! Och kallt var det när klockan var över 19.00 Vi åkte från Gävle 14.45 och kom fram till Vårgårda mellan 22.30 och 23.00 Så man kan ju säga att det tog några timmar att åka..

Bror fyllde hela 21år i onsdags och de firade vi med tårta och saft, som jag bakat :P Det var jättekul att träffa han igen och sitta och snacka med han och Adde :) Hon mådde inte sådär superbra men hon umgicks ändå. Bror och hon ska bli föräldrar i September så dom är glada, det är jag med. jag ska bli faster! :D

Jag och Robin har Xbox 360 elit nu, skitkul att sitta och spela lite om man har tråkigt oxh det inte finns något program eller film att kolla på. Så nu kan man se på film med, vi har bara haft datorerna att se på film med, men nu sätter vi bara in filmen i xboxet och ser på filmen på tvn.. Woho! :P

Just nu så håller jag på att tvätta, eller inte jag, tvättmaskinen gör det jobbet :p hehe.. Men jag sitter och väntar på att gå ner och lägga tvätten i tumlaren och slänga in mer tvätt i maskinen. Tror att vi ska tvätta oftare, för då slipper vi dom häääär högarna med tvätt..

1 kommentar:

Beccis sa...

Sätt i externa hårddisken i xboxet så kan ni se film genom den ;) Super lätt och bra :)