lördag 4 april 2009

Lördag

Mycket har hänt sen sist. Jag har haft 4 prov, 1 redovisning och speaking engelska nationella den här veckan. Fick reda på igår att jag fick G på idrottsprovet som jag gjorde omprov på igår. Jag hade 3 st omprov att göra och de tog ca 2timmar, jag satt från 14.45 till 17.00 Det är inte de roligaste att göra på en fredagseftermiddag men nu gick det bra i alla fall. Förhoppningsvis så får jag G på de andra två också.

NU är det äntligen påsklov! Ska bli så skönt att inte göra någonting!
Ska nog öva lite på engelskan så att det går bra på skrivningen och hörförståelsen på nationella engelska.
Jag fick bara G på speaking så för att jag ska få VG i betyget så måste jag ha VG eller MVG på de två proven som är kvar, de suger eftersom att jag inte är superbra på engelska, men jag ska fan försöka! Jag ska göra mitt bästa för att få VG!

Tudels^^

Inga kommentarer: