lördag 8 augusti 2009

18år!

Igår så blev jag 18! :D Nu är jag en stor flicka :P hehe
Robin väckte mig med frukost på sängen och sjöng för mig :) Det tyckte jag var väldigt gulligt och underbart av honom :D

Rebekka kom till mig runt halv 4 och då hjälpte hon mig att skära upp frukter till bålen :) Sen gick vi och mötte Therese som kom med bussen och en kort stund efter det så kom Emelie med :D

Vi drack bål och pratade, jag öppnade min apresenter som jag fick. Tack tjejer för dom underbara presenterna! Jag älskar dom verkligen! :D

Sedan började vi sjunga lite singstar och efetr ett tag så ringde det på dörren och jag gick och öppnade, där stod Robin, Sandra, Ulla och Robert med blommor och presenter och sjöng för mig :P hehe
Det blev väldigt förvånad och undrade va dom gjorde där. (Eftersom att Robin hade sagt att han och hans far skulle åka till Stockholm och jobba i helgen) Men jag ska inte klaga för det var väldigt underbart att bli uppvaktad och att få umgås med min älskade pojkvän och sambo, även när jag samtidigt umgicks med min aunderbara vänner! :D <3

När klockan blev sent och alla hade åkt hem så var det bara, jag, Bekka och Robin kvar. Men han var tvungen att gå och lägga sig eftersom att han skulle upp tidigt idag. Så tillslut var det bara jag och Bekka kvar och då sjöng vi lite singstar (fast med låg volym och väldigt låga röster) Och det var faktiskt väldigt svårt att försöka sjunga rätt när man sjöng lågt :P hehe
Tillslut gick till och med vi och la oss, och det tyckte jag var väldigt skönt. Mjuk säng, härlig kudde och mysigt täcke, somnade nästan direkt :P hehe


Tudels^^

Inga kommentarer: