onsdag 5 augusti 2009

2 dagar

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag blir 18 :) Konstigt nog så längtar jag faktiskt efter att fylla år, det är inget som jag brukar göra.. För mig har min födelsedag alltid vart som en helt vanlig dag förutom att jag öppnar presenter, men nu är jag faktisk pirrig i magen och längtar! :D hehe
Sen att jag blir 18 och vuxen är väl ett litet plus tycker jag :P haha

Igår så var jag och Robin nere på polishuset för att fixa legg till mig och jag blev ganska så nöjd med kortet, men mitt namn såg för jävligt ut efter att jag hade skrivit.. menmen, det finns ju ingen som skriver som mig iaf :P haha

Robin skulle hämta sin bil igår som hade gått sönder i tönnebro, men när han kom dit så fick han sig en liten chock.. Bilen var lite sönder pgr av någon/några idioter hade slagit sönder en ruta, slangat bilen, tagit instrumentpanelen och massa mer.. Jag blir så jävla fucking förbannad på att folk inte kan låta andras saker vara och inte röra!!

Snart så ska jag kolla på när Robin och Simon spelar tennis, tror att jag ska göra det iaf..

Tudels^^

Inga kommentarer: