tisdag 16 mars 2010

Hej alla!

Jag är vaken och någorlunda pigg nu, synd att jag inte börjar skolan fören 10.15 xD haha
Får väll plugga lite eller nå..

Om 30min så måste jag ta One Week, dricker det 2ggr om dagen. Det varken ser, luktar eller smakar gott, smakar typ som rutten fisk eller nå. Men vafan vill man gå ner i vikt så vill man, får offra sig lite :p hehe

Idag så har jag bara mentorstid och då ska vi leka en lek och sen har jag svenska och då ska vi bara läsa en bok. Jag läser en bok som heter Mor gifter sig av Moa Martinson och den är sååå tråkig, måste läsa den för att få högre betyg och sen göra en analys på den. Får väll se hur det går med det, förhoppningsvis så får jag tur och läraren tycker att den är bra.

Jag har läst ut Om jag kunde drömma (Twilight) och den är så underbart bra! Blir helt förälskar i Edward varje gång jag läser den och när jag kollar på filmen, han är väldigt snygg! Nu väntar jag bara på att Eclips (Tredje filmen) ska komma ut på bio, det blir den 30 Juni, längtar så!
Måste låna När jag hör din röst det är andra boken i serien (New Moon). Men först så måste jag läsa ut alla böckerna som jag läser i skolan för annars kommer jag inte att kunna koncentrera mig när jag läser, kan inte läsa tre böcker samtidigt, kommer att blanda ihop alla.

Ska gymma idag efter skolan och sen ska jag kolla på när ungdomarna har träning :)


Tudels^^

Inga kommentarer: