måndag 15 mars 2010

Jag slapp lag maten idag, älskingen gjorde det istället :)
Har suttit och pluggat ett litet tag nu och jag måste säga att det tar långt tid när man inte riktigt vet vad det är som man ska skriva. Jag håller på med projektrapporten som ska vara klar på fredag och så håller jag på med min religionsuppgift som handlar om Hat, ska skriva vad jag tycker hat är mm, det är svårare än vad det låter, jag måste göra den uppgiften väldigt bra för i så fall kan jag få VG i religion och det är ju bra :)

Pratade med far idag och de var och kollade på en lägenhet idag som de ska skriva kontrakt på imon tror jag det var, tycker att det är superbra att de äntligen har fått sin lägenhet, annars hade de fått bo på gatan eftersom att ingen ville hjälpa dem. Men nu slutade det inte så och det är bra! :D Syrran filmade lite snabbt runt om i lägenheten som jag tänkte att ni skulle få se :)



Det är en 4, hon glömde filma toaletten.
Första rummet är köket, mycket fint tycket jag.
Andra rummet är Angelicas rum och jag gillar faktiskt tapeterna.
Tredje rummet är tvättrummet, litet men ändå mysigt.
Fjärde rummet är vardagsrummet.
Femte rummet är Marcus och Alex sovrum.
Sjätte rummet är Mammas och pappas sovrum, älskar färgerna.


Men nu ska jag borsta tänderna och sen gå och lägga mig, vi hörs imon :)


Tudels^^

Inga kommentarer: