måndag 15 mars 2010

Nu är jag hemma igen, blir inge gym idag för jag känner mig trött och behöver plugga tyvärr.. Just nu så sitter jag i soffan och bara sitter, har ont i huvudet och snart ska jag väl laga mat som jag alltid får göra, men vad fan kan jag inte bidra med något annat så kan jag ju laga mat i alla fall, men blir tråkigt efter ett tag då man har gjort det hela tiden. Idag så blir det makaroner och falukorv, det är väldigt gott :)

I skolan idag så skulle vi lyssna på massa redovisningar och det var väldigt jobbigt för alla redovisade om nästan samma saker och det var väldigt lååångtråkigt! Sen blev det en väldigt trevlig lunch med Rebekka, det var potatisbullar i skolan och det var gott! Men ganska dumt om man försöker gå ner i vikt, bara massa kolhydrater väldigt dumt.
Har börjat med one week som ska försöka hjälpa mig att gå ner lite i vikt och jag kan bara hoppas att det hjälper för jag vill se snygg ut på både studenten och när jag ska till Kreta, pinsamt att gå omkring i bikini annars..


Tudels^^

Inga kommentarer: