torsdag 29 april 2010

Nu börjar jag faktiskt att bli nervös! Åker till Kreta om 3 dagar och jag har aldrig någonsin flygt i hela mitt liv. Bil, buss och tåg det är mina grejer det.
Det ska bli otroligt härligt att komma bort en vecka och ta det lugnt, sola, umgås med underbara människor, äta god mat och se vad Tzitzifes i Kreta har att erbjuda :)

Jag och Robin är väldigt efter nu känner jag! 3dagar kvar och vi har inte ens börjat packa, skulle leta fram packningslistan som vi skrev på datorn för ett tag sen men nu är den borta! :s SÅ vi måste skriva en ny, eller jag måste han lägger väll bara till något om han tycker att det fattas.

Växlade pengar gjorde jag igår :) Kändes lite surt att ge henne i kassan 1000kr och bara få 100Euro tillbaka. Men jag hoppas att det är någorlunda billigt där, någon som vet??


Tror att det kommer att regna idag och det gillar inte jag alls.. Men det är bara idag och imorgon på förskolan sen så försvinner jag i en vecka! :D

Tudels^^

Inga kommentarer: