lördag 15 maj 2010

Har vart hemma 1 vecka nu efter att jag vart på Kreta och det är mycket kallare här i Sverige :P hehe Men värmen kommer sakta men säkert hit så jag ska inte klaga..

Det är bara 27 dagar kvar till studenten, helt sjukt! Tiden går så fort att jag inte hinner med alls!! Kläder och allt är klart till studenten, väntar bara på att Robins syster Maria ska skicka ner klänningen från Umeå (Hon ska sy upp den, för den var lite för lång) Och sedan så väntar jag på min studentmössa som ska komma om ca 2-3 veckor. (Jag var tvungen att maila om en ny mössa för trådarna från blomman och namnet höll på att lossna redan när jag tog upp mössan för första gången. Så de skulle skicka en ny.) Tyckte jag var väldigt bra :)

Jag vill veta allt som är planerat till studenten men det får jag inte veta, lite irriterande faktiskt. Har liksom ingen kontroll över situationen.
Robin tycker att jag inte ska sköta ett skit på studenten utan att han och hans familj ska fixa det.

Förhoppningsvis så kommer mamma och min bror och hans flickvän och barn upp hit då, skulle vara jättekul. Skulle kännas dumt om inte någon i min familj kommer upp, alla andra kommer att ha sina föräldrar där. Robin och hans familj tillhör visserligen min familj med.

Måste plugga!! Allt ska vara inne på måndag och jag har massor kvar, varför väntar jag till slutet innan jag gör något?! Blir less på mig själv!

Inga kommentarer: