tisdag 16 november 2010

Dålig!

Jag är som vanligt jävligt dålig på att skriva här, men ibland har jag varken tid eller lust att skriva. Känns jobbigt att behöva sätta sig ner och skriva när man har jobbat en hel dag och bara vill gå och dränka sig på grund av att man är så trött, men än så länge lever jag.
Det var nyss helg men jag vill ha helg nu ja! Är redan lika trött som om det vore fredag igen. Men än så länge är det bara tisdagskväll och inte fredag tyvärr :(

Imorgon så åker Robin iväg på jobb igen och kommer inte hem fören på lördag och det känns lite surt faktiskt "/ Många dagar utan att kramas och pussas och det är ju ett stort problem när man är van att mysa mycket.

I morgon så jobbar jag en rätt kort dag, börjar 8.30 och slutar 13.30, sen ska jag ner till stan och fixa lite sen ska jag träffa Bekka! :D

xoxo Madde

Inga kommentarer: