torsdag 25 november 2010

Sitter och kollar på Biggest Loser och vill att klockan ska ticka lite snabbare så att jag kan gå och lägga mig, för jag är så förbannat trött! Jag har vart helt slut hela veckan! Känns som att jag inte har sovit som jag ska och jag har bara vart borta känns det som..

Har hänt mycket och jag vill bara att allt småtjafs ska sluta för det är varken bra för dig eller mig. Vet inte vad jag gör för fel eftersom att du inte pratar med mig. Kanske är det för att du jobbat så mycket mer än du har gjort förut och att du är så trött på det så att det går ut över mig? men jag hoppas att det blir bättre, för jag vill att vi ska ha det bra..

Igår så började jag och Emelie att sjunga jullåtar som vi ska lära oss och sjunga för att sedan lägga ut på youtube, kanske hamnar här på bloggen med :p Får väl se hur det låter för jag sjunger inte så värst bra, men Emelie är duktig :)

Imorgon händer det grejer! :D
Jag ska ner till stan för att göra en grej ;) Lite hemlighetsfull får man vara :P och sedan ska jag hem och fixa lite och sen ta bussen till Bekka för att fira henne eftersom att hon fyller år på måndag! :D Ska träffa henne och hennes kompisar och dansa och ha kul! :)

Ni kanske får reda på imorgon eller på lördag vad det är för speciellt som händer! :p

Undra om det verkligen är någon som läser min blogg, svårt att tro det för jag skriver inte om nå speciellt som någon skulle vilja läsa..
Är det någon som läser min blogg?? Lämna gärna en kommentar i så fall :)

xoxo Madde

Inga kommentarer: