måndag 14 mars 2011

Dag 3 Min familj

Jag har 7 syskon, så vi är en väldigt stor familj.

Min mamma Solbritt som fyller 51 i år.

Min pappa Erik han fyller 60år nu i April.

Kate är min äldsta syster, vi har inte samma mamma men samma pappa, så egentligen kan man väl säga att hon är min ”halvsyster”. Men hon är uppvuxen med mig och min familj så jag ser henne som min ”helsyster”

Carina fyller 29år i år och hon bor i Blekinge med sin sambo.

Jimmy fyller 26 i år och han bor i Alingsås och han har två barn, Kevin och Tindra.

Tommy fyller 25 i år om jag har koll men det vet man aldrig :p haha Han bor I Göteborg och har en dotter som heter Felicia

Angelica fyller 21 i år och hon bor hemma hos mamma och pappa i Vårgårda

Marcus fyller 18 i år och han bor hemma hos mamma och pappa I Vårgårda

Alexander fyller 13 i år och han bor hemma hos mamma och pappa I Vårgårda


xoxo Madde

Inga kommentarer: